onsdag den 28. december 2016

Endelig færdig med min Irish Dream

Det her er de mest krævende strømper jeg har stikket til dato, jeg ved egentligt ikke hvorfor, da jeg ofte har strikket mønster før, men jeg tror det er fordi der ikke er så mange masker, så jeg kunne ikke lære mønsteret, derfor skulle jeg hele tiden se på mønsterarket og så lavede jeg også den fejl, at jeg strikkede dem på strømpepinde i stedet for at strikke dem på to rundpinde og dermed begge på en gang.

Men nu er de endeligt færdige og jeg er vildt glad for resultatet. Jeg forelskede mig i dem for længe længe siden, da jeg endelig tog mig sammen til at bestille garnet til dem, var den farve som er vist på drops udgået, så jeg måtte vælge en anden farve.

Jeg har strikket dem i Drops fabel farve uni color 400 (sort) og print 330 (berry dream) , jeg har købt to andre farver, så jeg kan lave to par mere, bare med et andet udtryk, jeg glæder mig til at se hvor forsekellige de bliver, men jeg skal lige strikke en trøje til mig selv inden jeg går i gang med endnu et par Irish Dream fra Drops











Ingen kommentarer:

Send en kommentar