mandag den 27. november 2017

Hæklede juletræer i Crocodil stich

Igen i år har jeg hæklet juletræerne fra Yarnfreak, du finder opskriften lige HER. Jeg synes simpelthen de er så søde og så er de super nemme at lave.
Jeg har også i år hæklet dem i Akryl garn fra Bumbo.

Jeg fik en lys ide ;-) og satte en lyskæde inden i det ene af træerne, en af dem jeg havde brugt til mine Julekugler med lys, men jeg syntes egenligt at lysene var for stor og lyste for meget, det var der også en på facebook som gjorde mig opmærksom på, så derfor satte jeg en anden lyskæde på, en hvor lysene sidder som små perler på et stykke ståltråd, det blev helt klart bedre.

Nu skal jeg så bare have lavet mange flere træer i flere forskellige grønne nuancer, lige som sidste år.
I kan se mit indlæg fra sidste år HER og HER




Alt for store lys :-/ 

Den her lyskæde passer bedre synes jeg. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar