fredag den 8. september 2017

Om lidt blir her stille :-/



Jeg er ved at sy en sælskindstaske og når det er gjort, skal jeg til at pakke mit sy/hobby værelse/ting sammen. Grunden til at det hele skal pakkes sammen, er at jeg flytter tilbage til Danmark.


I første omgang, har jeg bare et værelse at bo på, så jeg ved ikke hvor længe der går inden jeg får det hele pakket ud igen og det er altså noget af et problem. For jeg bliver nødt til at have noget garn med i kufferten, så jeg i det mindste kan enten hækle eller strikke noget. Så jeg er gået i tænkeboks og overvejer nøje hvad jeg skal lade blive langt væk fra flyttekasserne.

Så I skal nok regne med at der bliver noget stille her på siden de næste 2-3 måneder. Men bare rolig, jeg vender stærkt tilbage :-)








Indlandsisen 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar