søndag den 27. august 2017

Tørklædet Amsterdam fra bogen Around 8 tørklæder af Susie Haumann

Så blev jeg endelig færdig med tørklædet til mig selv.
Jeg har brugt opskriften Amsterdam fra bogen  around 8 tørklæder af Susie Haumann, du kan købe bogen HER der er 8 gode opskrifter i den, er bare vild med hendes design.

Jeg har strikket det i Rasmilla´s yndlingsgarn, som består af 55% Lammeuld og 45% Bomuld, et lækkert og blødt garn i nogle  lækre afdæmpede farver. Elsker allerede mit nye tørklæde
Jeg har brugt 200 g garn, oceaner af tid, da det er strikket på pind 3 og måler 220 cm, men det har været sjovt at strikke.
Garnet har jeg købt af en privat person på Facebook, har glemt hvem og i hvilken gruppe.
Mønsteret er vævestik, som jeg synes er sjovt at strikke.

Det eneste minus ved at strikke med så mange skiftende farver, er alle de ender som skal hæftes til sidst,

Det var meget langt at sidde med til sidst, så derfor rullede jeg det sammen og hæftede det med sikkerhedsnåle.

Synes det passer godt til min nyeste jakke :-) 

Her ligger det dobbelt 



Bagsiden af tørklædet




Ingen kommentarer:

Send en kommentar