onsdag den 19. juli 2017

Sælskind, prangerpung

Jeg har fridag og det regner, hvad andet kan man så lave end at være lidt kreativ ??
Jeg startede dagen med kaffe og strikketøj, den måde jeg elsker at starte min fridag på, sener fandt jeg sælskind, lædersnor, hobbykniv og hultang frem.

Jeg har lavet nogle pranger-punge, i tre forskellige størrelser, henholdsvis 20 cm, 26,5 cm og 37 cm i diameter.

Man kan sagtens bruge dem til andet end have penge i, den store kan f.eks. sagtens bruges som urtepotte skuler, man skal så selvfølgeligt bare have en potte uden hul i bunden. Man kan også bruge dem til at opbevare sine smykker i, ja kun fantasien sætter grænser.

De er alle lavet i sort sælskind med kobber lædersnor.



37 cm i diameter




26,5 cm i diameter




20 cm i diameter





lidt udsmykning

Ingen kommentarer:

Send en kommentar