torsdag den 20. juli 2017

Nøglerings vedhæng i sælskind

Jeg har lavet nogle nøglerings vehæng i sælskind.
To forskellige hjerter, stoppet med bamsefyld, så de er dejlige fyldige og nøglerne bliver meget nemmere at finde på bunden af den store dametaske.

Det er noget at et puller arbejde at lave dem, ikke nemt at få dem vendt efter de er blevet syet sammen på maskinene, kunne selvfølgeligt bare havde lavet hullet større, men så skulle jeg jo sy endnu mere i hånden bagefter og det ville jeg gerne reducere så meget som muligt, da jeg synes det er hårdt at sy i hånden.

Selve nøgleringen har jeg købt i Søsterene Grene, sidst jeg var i DK.
Jeg har brugt de rester jeg havde i sælskind.

Størrelserne på hjerterne står under billederne.

Jeg har lavet et grønt og tre sorte, et i samme facon som det grønne og to sådan lidt skæve hjerter :-)

Jeg plejer ikke at kunne bruge fingerbøl når jeg syr i hånden, men det er faktisk nødvendigt når man syr i skind, derfor købte jeg et nyt, da jeg var i DK, i stof2000 og hold da op en forskel, NU kan jeg bruge fingerbøl og jeg er vild med det.

8 cm højt og 6 cm bredt.




































Str. 9x9 cm





str. 8x6 cm




Ingen kommentarer:

Send en kommentar