mandag den 24. juli 2017

Indkøbsnet til erstatning for plastposer., eller måske ikke

Ja ja jeg ved godt at det er hæklet i 100% akryl, men det er og bliver bedre at bruge det her net, end at købe plastposer hver gang jeg er ude at handle.
Garnet har jeg fået i gave af min søster og hendes famile, sammen med en garnholder.

Ja sådan have jeg tænkt at dette indlæg skulle starte,  men jeg var ved at hækle nr. to net,  jeg ville selv bruge det ene net til mine indkøb og det andet skulle sælges. Men men men intet blev som jeg havde tænk mig, for da jeg proppede en masse mel, korn og andre vare i mit net, for at tage billeder af det her til dette indlæg, blev min næse og skuffelse voer nettet, lige så langt som nettet blev.
Jeg ved ikke om det er fordi det er hæklet i akryl og ikke bomuld at det bliver så langt, lige så snart der kommer noget i det, eller det bare er måden det er hæklet på. Måske nogle af jer andre som har hæklet nettet efter samme opskrift kan fortælle om jers også strækker sig helt vildt.

Opskriften er fra hobbii, i kan finde opskriften HER

Når nu jeg ikke kan bruge det som indkøbsnet, har jeg puttet noget garn i det og så kan det blive brugt som opbevarings net til noget af alt mit garn.

Det blå måler højden 50 cm og bredden 54 cm
Det lilla måler Højden 45 cm og bredden 48 cm.
Altså når de bare ligger der på sofane.

Garnet jeg har brugt hedder Cewec Marino soft og er 100 % akryl. Hæklet med nål 4,5



Her er der så lidt tomme flasker i og det er allerede MEGET langt.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar