mandag den 10. oktober 2016

Sokker - noget jeg aldrig bliver træt af at lave

Min veninde i DK har snart fødselsdag, hun elsker hjemmestrikkede strømper og sokker, så selvfølgelig skal hun have nogle, som en del af hendes gave.

 Jeg har lavet to par til hende, et par strømper strikket i Drops Delight 75 % Superwash uld og 25 % Polyamid,  samt et par sokker strikket i Ragsokke garn ( tror nok det er købt i Rema1000 ) 70 % uld og 30 % Polyamid.

Jeg har som sædvanligt strikket på to rundpinde med to nøgler garn, jeg har ved Delight strømperne bare startet på begge nøgler inde fra, uden at tage hensyn til farveskiftet i garnet, derfor er de blevet så uens,trods samme farve- og lotnr. Men det synes jeg altså også har sin charme, håber så modtageren synes det samme :-)

Nu er det hele pakket ned i en lille kasse, så det kan blive sendt til DK, forhåbentligt når det frem til tiden.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar