fredag den 1. juli 2016

Sneak Peak

I får lige et lille kik på det spændende sokke-projekt som jeg har startet op i går, Det er et par sokker fra bogen Op Art-sokker af Stephanie Van Der Linden, købt da jeg var i DK.
Det er første gang jeg strikker så avancerede sokker, men det er meget sjovt og så lære jeg lidt nyt samtidigt.

Sokkerne er til en veninde, da hun så bogen købte hun straks noget garn, så jeg kunne lave dem her til hende.

I høre og ser mere når jeg engang bliver færdige med dem, men I skal have tålmodighed, da jeg denne gang ikke strikker begge sokkerne på en gang.





2 kommentarer:

  1. det ser meget spændende ud! dejlig uld.. kh ulrike

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er meget spændende og en udfordring at få startet korrekt på garnet, så man kan se mønsteret i strømpen, har travlet op en gang nu :-( . Jeps lækkert dejligt uldgarn

      Slet