søndag den 12. juni 2016

En blandet landhandel

Først og fremmest vil jeg vise jeg nogle skønne unikke knapper jeg købte i Nuuk, da jeg var til husflid marked sidste søndag. De er lavet af garvet lakseskind og de passer perfekt til den cardigan jeg er ved at strikke til mig selv.
Cardiganen er en ufo jeg er ved at lave færdig.

Så har jeg fået lavet en enkelt firkant til mit tilfældighedstæppe, som i kan læse om HER

Sidst men ikke mindst, endnu et par sokker, denne gange strikket i Coop Strømpegarn 70% uld og 30% polyamid. De er strikket lidt anderledes denne her gang.
Inden jeg begyndte på hælen, strikkede jeg en lille række rib, 1 dr. ret og 1 vrang, et råd jeg så på Hendes Verden, dagens tips Hælen strikkede jeg som hælene i Anelmaiset sokkerne, hvor man strikker en ret , tager 1 løs af, på 1. pind, 2. pind strikkes vrang, på 3. pind forskyder man så den maske man tager løs af i forhold til 1. pind. Det skulle forstærke hælen.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar