tirsdag den 24. maj 2016

Et dejligt nemt fly og lufthavns projekt

Jeg har været på ferie i Danmark, man kommer ikke sådan lige hjem på en dag, her fra Grønland af,  man skal beregne sig på at der kan komme en del forsinkelser og aflysninger af fly, så det er godt at have noget let håndarbejde med.

Jeg var lykkelig for at jeg havde taget så meget garn med som jeg havde, for jeg sad fast i Nuuk i tre dage inden jeg kunne flyve hjem til Paamiut.

Jeg havde nogle sokker med som skulle laves færdig og så havde jeg garn og hæklenål med, så jeg kunne lave nogle håndklæder og vaskeklude til badeværelset.

Sokkerne kan i se I dette indlæg

Det blev til to håndklæder og en enkelt vaskeklud. Strikket i Järbo garn Korall, et 100 % bomulds flamegarn. Hæklet på nål 5.

Det ensfarvede er hæklet i forreste maske, dette giver en god effekt.

Håndklæderne måler 30 x 35 cm og vaksekluden måler 20 x 24 cm.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar