onsdag den 17. december 2014

Lysestager og en vase

Jeg manglede en lille værtinde gave her til weekenden, så gik i mine gemmere, fandt  tre syltetøjglas og noget garn købt i Føtex, det hedder Fashion er 48% viscose, 42% hør, 10 % bomuld og har et meget flot farveskift, samt flotte farve, den brune går nærmest over i kobber.

Mønsteret på de to store glas er fra bogen: Hæklerens store teknik- og mønster bog af Jan Eaton , mønsteret på det lille smalle glas er fra hæftet: Mønster hæklet af Sys Fredens.

De små hænder er købt i Facebook gruppen: Knapper, knapper, knapper til 1 kr. stk. Var lige inde og kikke på ebay i går og der kan de købes noget billigere, så det må være det jeg gør næste gang. Jeg synes de er søde og de giver bare lige det der extra der skal til.

For at lyset ikke skal falde ud til siden, ligge op af glasset og dermed antænde garnet, har jeg givet noget dekorations- sand med i en pose, så kan modtageren selv hælde det i, ellers risikere jeg bare at der er sand over det hele, når gaven nu skal transporteres frem på cykel.

Jeg synes selv jeg fik en genial ide til hvordan man pakker sådan en gave ind, så den ikke ligger og ruller rundt.
Jeg tog et stykke pap, klippede hak i,  satte elastik omkring og deri vase og lysestager. Sandet og lysene er sat fast med tape.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar