torsdag den 30. oktober 2014

Projektet er opgivet

Det sker ellers sjældent, ja jeg vil sige faktisk aldrig, at jeg opgiver et projekt, det kan godt være det kan ligge længe, men en eller anden dag tager jeg det frem og laver det færdigt. Sådan er jeg bare indrettet.

MEN den hat jeg startede på i sommers, Glimpse of Spring fra drops ( I kan læse om den HER )
DEN har jeg opgivet at lave færdig, den kommer ikke til at sidde pænt, så jeg vil ALDRIG komme til at bruge den.

Så der var ikke andet at gøre end at trævle op og det opgav jeg også næsten. Muskat er et lidt svært garn at hækle i, det skiller og jeg havde ikke været omhyggelig nok med at få alle trådene med, så nogle steder var der bare hårdknuder, som næsten ikke var til at få op, jeg måtte bruge en hæklenål nr.1,5 for at få det filtret fra hinanden.

Nu er garnet lagt til side og opskriften blevet arkiveret. Hvad jeg så skal lave af det skønne skønne garn, ved jeg ikke endnu.





Garnet er lidt mærket af at blive trævlet op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar