mandag den 27. oktober 2014

Hverdagen er blevet en lille smugle lettere.

Jeg har lige haft min nye garnvinder i brug og hold dag op hvor er det nemt, i forhold til sidst, hvor jeg brugte mine ben til at holde garnet.


Jeg ved godt at jeg kunne have brugt en stol ( har ikke en mand eller et hjemmeboende barn), men min stue er så lille, at jeg ikke kan have en stol herinde, i hver fald ikke hvis jeg skal sidde  og se tv samtidig, hvilket jeg jo gerne vil, da det at vinde garn op er det mest kedelige i strikke/hækle processen.
Så jeg har købt mig en garnvinder og ja det er lykken, eneste problem er nu, at  jeg få krampe i venstre hånds fingre, af at holde garnnøglen. Jeg prøvede at vinde garnet op omkring en af de træpinde jeg har til samme formål, men det hjalp ikke så meget og garnnøglet kom til at ligne en Amerikansk fodbold.
Derfor er beslutningen om at anskaffe mig en krydsnøgle nu taget og helst meget snart, for har 3 bundter garn tilbage der skal vindes op.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar