torsdag den 16. oktober 2014

Filtet taske

Så fik jeg brugt lidt af resterne fra mit spraglede uld sjal, til en, synes jeg selv, flot dejlig lille taske.

Jeg har ladet mig inspirere af en opskrift i bogen "vild med varme tasker" en dejlig bog jeg har lånt på biblioteket.

Tasken er strikket i perlestrik og glatstrik, men jeg synes ikke man så tydeligt kan se perlestikken, måske fordi jeg har filtet for hårdt. Jeg har vasket på 50 grader og med centrifugering på 1200 omdrejninger.

I bogen stod at man skulle ligge et par hoppebolde i maskinen, sammen med det man vil filte, så måtte ud og købe nogle hoppebolde. Fandt nogle med øjne i tigeren.

Garnet er multifarvet uldgarn fra Netto og knapperne er købt i en genbrugsforretning.

Tasken er sat til salg i min Amio butik.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar