torsdag den 24. juli 2014

Sommer hat fra Drops design

Jeg har forsøgt mig med at hækle en sommerhat, jeg er vild med hatte, men det er endnu ikke lykkedes mig at hækle eller strikke en jeg har været helt tilfreds med.
Jeg gik i gang med en fra Drops som hedder Glimpse of Spring og er hæklet i Muskat, et lækker merceriseret bomuld. Men heller ikke den her gang er jeg helt tilfreds, jeg har endda lavet en hækle prøve først og hæklefasthenden var meget tæt på den anførte.

Opskriften kan i findeHER

Jeg har ikke hæklet den helt færdig og det ender nok med at jeg piller op og prøver igen, hvor jeg retter lidt til.

I får da lige billederne indtil nu og så må I vente med det endelige resultat til jeg har fået den lavet færdig, måske her i weekenden hvor jeg skal en smut til København  og kan se frem til en tog + bus tur på 2 gange 7 timer.

På det sidste billede kan I se plastkurv jeg har købt i Netto, så kan jeg have garnet med ud på terrassen, uden det ender på jorden. Har købt to en i grøn og en i rød, til 10 kr. stykket.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar