søndag den 13. juli 2014

Lille tæppe i vævestik.

så blev tæppet i vævestrik færdigt, men jeg er ikke helt tilfreds. Jeg havde fået strikkefastheden regnet forkert ud, så det blev for smalt, i forhold til de mål man skal gå efter, når man strikker til neonantalafdelingerne, så jeg har været nødt til at hækle en bredere kant, end jeg havde bestemt mig for i første omgang.
Så tæppet er ikke 100% godkendt af mig selv, men bliver sendt afsted alligevel, for selv om det ikke blev som jeg ønskede, så kan det stadig varme en lille baby og jeg synes farverne er super fine sammen. Ved godt at de farver I kan se ikke helt er som det er i virkeligheden, men det er da sådan nogenlunde.

Det bliver ikke sidste gang jeg strikker i vævestik, det er faktisk meget sjovt.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar