lørdag den 18. januar 2014

Små djævlehuer springer af strikkepindene

Jeg er med i en gruppe på facebook, hvor vi stikker til børn indlagt på Neonantalafdelinger (for tidligt fødte børn) rund om i Danmark. Lige for tiden har vi en konkurrence, om hvor mange djævlehuer i str. m, l, og xl vi kan strikke inden den 28. februar, vi kan komme med et gæt hver på hvor mange der bliver lavet, hvad præmien er, for den som kommer tættest på, kan jeg ikke huske, det er også ligegyldigt, vil bare stikke huer og håbe på at der bliver lavet rigtigt mange.
De er super hurtige at lave, jeg startede først med at stikke dem i den her uge ( konkurrencen har kørt siden 6. januar), da jeg lige havde huerne til The Twins, der skulle laves færdige.
Jeg har fået lavet 2 huer, en i str. m og en i str. l og er nu igang med en str. xl, bagefter skal der laves i alle tre størrelser i pige farver.
Gad vide hvor mange jeg når at lave, det skal I nok få af vide efter den. 28. februar.

 

I får lige et link til gruppen, hvis nogen af jer skulle være interesseret i at blive medlem og hjælpe til, der strikkes også trøjer, strømper, sko og tæpper.
https://www.facebook.com/groups/421106101255113/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar