mandag den 27. januar 2014

Hæklet tæppe, mit aller første af slagsen.

Jeg er nu færdig med mit aller første hæklede tæppe, ja det er faktisk det første store hækle arbejde jeg er blevet færdig med.
Da jeg startede på det, troede jeg faktisk at jeg først ville bliver færdig efter et års tid, men det her ikke engang taget et halvt år. 120 lapper er blevet hæklet i DROPS BIG DELIGHT,  det lækreste bløde uld. Jeg valgte at bruge nøjagtig det garn som er brugt i opskriften.
Nu glæder jeg mig til i morgen tidlig, hvor jeg skal sidde og nyde min morgenkaffe, under mit nye tæppe, samtidig med at jeg nørkler med et eller andet. Jeg har aftenvagt i morgen og skal derfor først møde kl. 14,00, så jeg har masser af tid til at sidde og nyde mit tæppe.

Jeg har brugt denne opskrift fra Drops design: http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=148&d_id=40&lang=dk 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar