tirsdag den 14. januar 2014

Brain Wave Beabues Huer til the Twins

Så blev Brain Wave huerne færdige og afleveret, og de gjorde stor lykke, tror jeg da nok.
Det var noget af en udfordring for mig, da jeg aldrig har hæklet noget større før, jeg har heller aldrig hæklet med flere farver. Da garnet jeg brugte, heller ikke havde samme strikke/hæklefasthed som i opskriften, skulle jeg både regne ud hvor mange flere masker jeg skulle have, hvilken hæklenål jeg skulle bruge og rette mønsteret til. Men alt i alt synes jeg at resultatet er blevet rigtigt godt.
Jeg er i hvert fald meget tilfreds og jeg er VILD med farverne, har noget garn tilbage, det skal helt sikker bruges til strømper med spiral hæl. ( Jeg har brugt strømpegarn til disse huer)
Jeg vil da helt sikkert gerne have høre Jeres meninger om disse huer.

Her er linket til huerne:
http://playinhookydesigns.blogspot.dk/p/free-pattern.html





Ingen kommentarer:

Send en kommentar